Jumaat, 5 September 2014

VIVIX dan Perokok


 
Kempen berhentikan merokok!!!
 




Bagi seorang perokok, menghisap rokok adalah suatu nikmat. Hihihi, nikmat dapat penyakit. Tahukah anda, apabila kita mengedut asap rokok nikotin tersedut sekali. Nikotin amat bahaya pada tubuh seseorang. Malah boleh menjadi penyebab pelbagai penyakit. Ianya boleh berjangkit kerana orang yang terhidu juga terkena tempias.
 
 
 
 
Jom kita lihat paru-paru diatas. Sungguh menakutkan. Daripada paru sihat menjadi hitam seperti terbakar. Jadi, bagaimana VIVIX membantu perokok menghilangkan ketagihan?  Apabila perokok mula kosisten pengambilan vivix, Nikotin yang banyak dalam paru-paru tersebut sedikit demi sedikit disingkirkan. Maksudnya apabila perokok itu mengambil vivix, vivix akan bertindak mencuci dan menyahkan kesemua toksin dan nikotin yang berada dalam badan. Dengan pengambilan vivix secara konsisten, sedikit demi sedikit nikotin akan disingkirkan dan menyebabkan lama kelamaan, perokok itu sudah tidak boleh menerima kehadiran nikotin yang baru apabila beliau hendak menghisap rokok. Badan yang sihat, badan yang normal sememangnya bukan lah tempat untuk nikotin, maka apabila sel-sel badan telah pun dibersihkan dari semua nikotin ini, kehadiran nikotin yang baru akan terus ditolak oleh badan perokok itu menyebabkan beliau tidak mampu lagi hendak menghisap rokok.
Selain itu, VIVIX juga dapat membantu memulihkan jantung. Ianya memulihkan sel-sel dalam badan sehingga peringkat DNA. Ia akan mengantikan sel-sel rosak kepada sel-sel yang baru. Perubahan itu, merubahkan perokok menjadi lebih sihat semula.
 
Berikut testimoni yang telah berjaya hentikan rokok

 
 
 




Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan boleh hubungi saya di:
♥Normaliza Md. zain @ Eja Meliza
♥Shaklee Independent Distributor (ID No. 1117266)
♥ Pm/whatsApp: 017-6569 125 
♥ Fb : www.facebook.com/beautifulmamaja atau ejameliza@gmail.com

Anda akan diguide secara betul dari
Shaklee Independent Distributor Normaliza Md. Zain @ Eja Meliza.
Termasuklah cara makan yang betul,tips dan consultation 100%
sepanjang pengambilan vitamin Shaklee.

____________________________________________

**Semoga panduan ini dapat memberikan gambaran tentang kepentingan menjaga kesihatan dan mencegah sebelum terlambat.


P/S : tengah mencari SUPPLEMENT baik untuk badan. 
What's ur OPINION?


Tiada ulasan :

Popular Posts