Rabu, 8 Oktober 2014

Kulit Baby Putih Melepak...gebu je!!

Nak Kulit baby Gebu?


Assalamualaikum,

Nak Kulit baby Putih Melepak…Gebu je? Eja sering mendapat feedback positif customer selepas pengambilan minuman ESP Shaklee. Ada yang kata kulit makin cantik,berseri, tampak sekata, makin putih, bertenaga dan banyak lagi! Yang banyak susu badan pon ada. Huh hebat penangan ESP ni.. Banyak juga keistimewaan yang bakal terbangkor lagi ini. Rugi kalo kita tidak menggunakannya..
Menariknya, hari ini Eja nak share info yang manfaat testimonial customer yang menyusu selepas mengamalkan ESP! Katanya ESP buat kulit anak mereka makin GEBU!! Semasa dalam pantang memang Eja rasa bertenaga dengan ESP! Iman Iqbal dan Izzatul Izzah, Buah hati pengaram jangtung Eja Meliza gebu tak?? heeee.. Alhamdulillh..dianugerahkan anak-anak yang cerdik dan comel-comel...
 


 
Kenapa ESP bagus untuk ibu-ibu? Pernah tak kita terfikir? Puan-puan terlalu banyak keistimewaan ESP yang boleh kita dapat darinya. 1001 khasiat dan keistimewaan yang tidak boleh kita perolehi dari produk lain. Ibu-ibu akan mendapat lebih tenaga sepanjang hari dan sistem imun badan juga dipertingkatkan.Tak la asyik demam je. Badan pon jadi segar. Tidak lemah. Ini kerana ESP banyak mengandungi 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia dan ia turut diperkaya dengan 5 vitamin dan 4 mineral penting yg sgt diperlukan oleh tubuh badan kita. Kulit ibu juga akan menjadi lebih cerah, anjal dan licin kerana amalan ESP secara konsisten dapat menghalang pigmentasi dan penuaan. Bukan itu sahaja, mana-mana yang ade parut dikut muka atau dibadan, jeragat dan jerawat boleh diatasi dengan ESP ini. Ternya rugi jika kita tidak mendapatkannya. 1001 khasiat yang terbaik dan berkualiti tinggi serta semulajadi. Tiada bahan pengawet tau.Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur dan 12 kali ganda susu. Banyak bukan khasiatnya? Sudah tentu kita tidak dapat mengamalkan setiap hidangan itu pada satu-satu masa bukan? Jadi, amalkanlah ESP untuk mendapat khasiat yg berganda. Ia juga rendah lemak, bebas kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh badan manusia. Indeks Glisemik ESP juga rendah (G.I. 39) dan ini menjadikan ia sangat sesuai diambil oleh penghidap kencing manis.

Tahukah anda kulit wanita yang berusia 30-40 tahun yang mengamalkan pengambilan soya setiap hari dapat memperbaiki kulit dari kedutan halus diwajah selepas 12minggu.
 
Hasil dari pengambilan soya yang berterusan mempu menganjalan kulit dengan menggalakkan penghasilan kolagen dalam tubuh badan kerana Soya penggalak kolegen yang baik. Terdapat juga kajian yang menunjukkan soya dapat melambatkan proses penuaan.
 
TERBUKTI ESP pilihan terbaik untuk KULIT.
 
 

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan boleh hubungi saya di:

Normaliza Md. zain @ Eja Meliza

♥Shaklee Independent Distributor (ID No. 1117266)

♥ Pm/whatsApp: 017-6569 125 

♥ Fb : www.facebook.com/beautifulmamaja atau ejameliza@gmail.com
Anda akan diguide secara betul dariShaklee Independent Distributor Normaliza Md. Zain @ Eja Meliza.Termasuklah cara makan yang betul,tips dan consultation 100%sepanjang pengambilan vitamin Shaklee
____________________________________________

**Semoga panduan ini dapat memberikan gambaran tentang kepentingan menjaga kesihatan dan mencegah sebelum terlambat.

P/S : tengah mencari SUPPLEMENT baik untuk badan. 

What's ur OPINION?

 

Tiada ulasan :

Popular Posts