Khamis, 11 September 2014

Suami POWER dengan CoQHealth



CoQ10 merupakan vitamin yang kaya nutrisi baik  untuk kesihatan jantung. Kesihatan jantung yang baik datangnya dari kehidupan yang sihat seperti amalan pemakanan yang seimbang, senaman dan berhenti merokok. CoQ10  berfungsi sebagai penyerap lemak di setiap sel dalam tubuh kita. Mitochondria yang membekalkan tenaga pada seluruh badan mampu memberikan menghasilkan tenaga yang berterusan.


CoQ10 memberikan jantung kita sihat dan kuat.Ia membantu menghasilkan tenaga ke otot jantung ketika jantung kita membuat proses mengepam. Kajian Shaklee Coq10 boleh mengurangkan ‘heart palpitation’, ‘angina episodes ‘dan tingkatkan peredaran darah. Selain itu, CoQ10 juga berfungsi menstabilkan kolestrol dan tekanan darah secara semulajadi. Mempunyai antioksida yang kuat mampu menghalang LDL kolestrol menempel p ada saluran darah. Sebab itu tiada tekanan kerana clear je saluran. Tahukah anda, CoQ10 bercirikan jana tenaga. Ini adalah kerana CoQ10 memberikan stamina yang tinggi dan berterusan sehingga boleh menggurangkan simptom pitam sebanyak 90%. Selain tubuh badan, otak juga terima kesan positif iaitu tahap kepekaan seseorang meningkat dan daya ingatan menjadi lebih baik. Kesan negetif juga boleh diatasi seperti kurangkan simpton migrane, sakit kepala dan pening kepala.


Percaya atau tidak, selepas pengambilan yang berterusan mampu menghasilkan kulit yang sihat dan lebih nampak muda. Ini adalah kerana oksigen dan nutrisi yang dibekalkan cukup untuk membaikpulih tisu - tisu kulit  dan menghasilkan playpen semulajadi. Ini membantu kulit - Kelihatan lebih muda. jadi lebih tegang, montok dan bersinar. CoQ10 juga boleh dikaitkan dengan tingkatkan kesuburan lelaki. Bila sentuh bab kesuburan lelaki,ianya akan dikaitkan dengan sperma. Sperma yang dihasilkan amat-amat berkualiti dan tahan lebih lama. Itu melambangkan kesuburan lelaki lebih sihat.




Antara info tambahan mengenai CoQHealth ini adalah :


CoQHealth Plus mengandungi 28mg CoQ10 daripada bahan semulajadi,  ditambah vitamin E dan ekstrak teh hijau yang membantu menghasilkan tenaga kepada jantung anda. CoQHealth terkandung dalam kapsul minyak soya yang mudah larut, untuk memastikan penyerapan yang maksimum di dalam badan.
Dihasilkan daripada bahan yang semulajadi,  tanpa bahan pengawet dan bahan kimia.


Jadikan ia sebahagian dari hidup suami anda. Untuk miliki suami yang hebat dan berstamina, CoQ10 dapat membantu anda.



Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan boleh hubungi saya di:
♥Normaliza Md. zain @ Eja Meliza
♥Shaklee Independent Distributor (ID No. 1117266)
♥ Pm/whatsApp: 017-6569 125 
♥ Fb : www.facebook.com/beautifulmamaja atau ejameliza@gmail.com

Anda akan diguide secara betul dari
Shaklee Independent Distributor Normaliza Md. Zain @ Eja Meliza.
Termasuklah cara makan yang betul,tips dan consultation 100%
sepanjang pengambilan vitamin Shaklee.

____________________________________________

**Semoga panduan ini dapat memberikan gambaran tentang kepentingan menjaga kesihatan dan mencegah sebelum terlambat.


P/S : tengah mencari SUPPLEMENT baik untuk badan. 
What's ur OPINION?

Tiada ulasan :

Popular Posts