Jumaat, 12 September 2014

Darah Tinggi Turun Dengan Apa?



Kenapa orang kata vivix shaklee ajaib sangat?


Sebenarnya ia adalah campuran terbaik...terhebat dari BOTANIK TUMBUHAN..
BOTANIK TUMBUHAN ni amat-amat kaya dengan anti oksida. Antara bahannya Anggur Muscadine, Polyganum Cuspidatum, Lobak Ungu dan Elderberry.

Apa benda la tu ?
Anggur Muscadine
merupakan anggur yang paling terkenal dengan lebih satu kromosom yg  banyak manfaat untuk kesihatan..Ia mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser,anti virus dn anti bakteria. Anggur muscadine dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri antiradang. Jika dibandingkan anggur lain, ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terdapat dalam arak merah yang terbukti berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.
  
Elderberry

Buah ini banyak tumbuh di Eropa, Amerika Utara, Asia, dan Inggris. Elderberry merupakan jamu popular dan telah lama digunakan dalam pengubatan tradisional. Kandungan vitamin C yang tinggi membuat jus elderberry sangat bermanfaat dalam pengubatan penyakit yang disebabkan kerana infeksi virus dan bakteri. Ia juga kemampuannya untuk mencegah dan mengobati kancer dan didalamnya ada sistem kekebalan tubuh yang boleh bantu ubat Penyakit AIDS. Antara kehebatannya lagi mampu menurunkan kadar kolesterol yang degil. Justeru itu, boleh cegah sakit Jantung dan baik untuk ginjal. Dengan pengambilannya kita bebas dari pencemaran, stress dan makan yang tidak sihat. Memberi perlindungan infeksi virus, sesak nafas serta sembuhkan diabetis.


Lobak Ungu (Pupple Carot)
Seperti yang kita ketahui, Lobak kaya dengan Vitamin A. Termasuklah dengan lobak ungu ni. Ia adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimial termasuk carotenoids ,phenolics,polyacetylenes,isocoumarins serta sesquiterpenes. Mengandungi anthocyanins,antioksidan yg mustajab dan  bertanggungjawab pada warna merah menyala, biru dn ungu pada buah dan sayur. Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak dalam semua lobak dn ia bertanggungjawab mengurang diabetis. Ada kajian menunjukkan anthocyanins, bertindak sebagai antiradang,antimikrobial dan anticarcinogen. Ia mengurangkan risiko Jantung.

Polyganum Cuspidatum
Tumbuhan perenial yg besar berasal dari asia serta banyak ditemui diamerika utara dan eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol. Polygonum Cuspidatum banyak menafaat kesihatan dn dgunakan utk merumuskan supplemen anti penuaan . Kesimpulan dari ujian demi ujian menunjukkan resveratrol membantu melambatkan proses penuaan,merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet, dn megurangkan berat badan.


Apa kaitannya dengan Darah Tinggi?

Vivix  berkesan  membantu menghalang punca utama darah tinggi. Apa puncanya? Darah Tinggi berpunca dari pengoksidaan kolestrol di dinding Arteri Darah. Macam besi karat yang penuh dengan karat. Begitu jugalah dengan saluran darah kita. Dipenuhi dengan plak. Ini menyebabkan saluran darah sempit dan perjalanan tidak lancar.  Apabila saluran sempit, aliran darah jadi laju dan disitu terjadinya tekanan semakin tinggi. ade faham......hihihi

Vivix memberi peranan yang cukup kuat dan merupakan anti oksida. Vivix bagi saluran darah kembali lancar dan akan memastikan saluran darah tidak dihinggapi plak lagi. Hebatnya.. Anda pasti tidak akan temui ubat lain sehebat Vivix. Setiap peranannya mempunyai fungsi tersendiri. Dan Eja pegang kata kunci ini Vivix bertindak sehingga ke akar umbi. Dari tubuh hingga ke sel-sel badan. Dari sel -sel temui DNA.. dan dari peringkat DNA ia tembusi. Ingat sel-sel yang terkecil ini, ia mampu baiki, rawat dan pulih.

Ya Allah memang hebat dan menakjubkan. Seriusly, tersangat rugi jika ia tidak dimiliki. Duit bukan ukuran bagi mendapatkan tubuh badan yang sihat. Setengah orang biar sakit asalkan duit tidak abis... hihihi  fikirkanlah adakah duit itu boleh gantikan dengan nyawa yang hanya diberi peluang sekali sahaja. Selagi masih bernyawa, peluang untuk baikpulih dan rawat tetap ada. Jadi pilihan terbaik adalah VIVIX.



Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan boleh hubungi saya di:
♥Normaliza Md. zain @ Eja Meliza
♥Shaklee Independent Distributor (ID No. 1117266)
♥ Pm/whatsApp: 017-6569 125 
♥ Fb : www.facebook.com/beautifulmamaja atau ejameliza@gmail.com

Anda akan diguide secara betul dari
Shaklee Independent Distributor Normaliza Md. Zain @ Eja Meliza.
Termasuklah cara makan yang betul,tips dan consultation 100%
sepanjang pengambilan vitamin Shaklee.

____________________________________________

**Semoga panduan ini dapat memberikan gambaran tentang kepentingan menjaga kesihatan dan mencegah sebelum terlambat.


P/S : tengah mencari SUPPLEMENT baik untuk badan. 
What's ur OPINION?




Tiada ulasan :

Popular Posts